![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| Ervaringen met Xbox 360 Games Wat is jouw ervaring met die ene bepaalde Xbox 360game? Geef hier je mening en lees de ervaringen van andere members. LET OP!!! Bij elke game mag je maximaal 1x posten; dit zijn GEEN discussie topics! |
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#1 |
|
GV Junior
![]() Geregistreerd: 23 juli 2010
Heeft bedankt: 1
Is bedankt: 0
|
Wie heeft er allemaal Eternal Sonata?
Het is een Japanse RPG en het ziet er echt supermooi uit!! http://www.ng-gamer.nl/content.php?id=4163 daar staat een review ervan, Je moet dit spel echt kopen!! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Abeltje
|
Ik heb het, vind er alleen niet zoveel aan. Hoe ver ben je in het spel zelf?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
GV Junior
|
dat weet ik niet, ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld, maar ik zal ff kijken..
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Abeltje
|
Vanwaar dan nu een topic er over? xD
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
GV Master
![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 11 maart 2008
Heeft bedankt: 19
Is bedankt: 36
|
ik heb geloof ik nooit japanse games gespeeld, op pokemon na :)
|
|
|
|
#6 |
|
GV Junior
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Abeltje
|
Ja, maar meestal doe je dat toch als je er net ervaring mee hebt, wat ik van je verhaal kan afleiden is dat je het al een hele tijd niet hebt gespeeld. Vandaar die vraag.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
GV Junior
|
ja klopt ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld maar ik wil gewoon weten wat anderen ervan vinden..
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Abeltje
|
Ok, nou ik vind er niet zoveel aan zoals ik al eerder heb gezegd. Als ik je echt een goeie RPG moest aanraden zou ik Dragon Age, Magna Carta 2, Resonance of Fate of Lost Odyssey checken.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 20 mei 2004
Weblogartikelen: 1
Heeft bedankt: 14
Is bedankt: 242
|
Heb eternal sonata niet gespeeld. Lost oddysey daarentegen is erg goed. Heb zelf alleen nooit de tijd genomen om hem af te ronden. Maar als het verhaal tot dusverre een voorbode is van de climax. Is het zeker veelbelovend.
|
|
|
#11 |
|
Abeltje
|
Het zal best een goeie RPG zijn, daarom raadde ik hem het ook aan, maar ik zelf vond er eigenlijk weinig aan.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
GV Junior
|
Maar de graphics: zó mooi
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Abeltje
|
Van Eternal Sonata of Lost Odyssey
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
GV Junior
|
Eternal Sonata natuurlijk!! die ander heb ik nooit gespeeld..
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Abeltje
|
Heeft wel een leuk stijltje idd, maar het heeft geen hoge kwaliteit. Beetje hetzelfde verhaal als met WoW.
|
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| REVIEW: Eternal Sonata | Jorit de Kruijff | Reviews & Previews Xbox 360 Games | 14 | 5 november 2007 14:18 |
| Eternal Sonata - The Making Of Eternal Sonata Part 1 (Xbox 360) | Harry Botje | Xbox 360 Trailers | 0 | 24 oktober 2007 03:11 |
| Eternal Sonata - The Making Of Eternal Sonata Part 1 HD (Xbox 360) | Harry Botje | Xbox 360 Trailers | 0 | 24 oktober 2007 03:11 |
| Eternal Sonata op de Playstation 3? | Eclipse | Het Laatste PlayStation 3 Nieuws | 0 | 12 september 2007 11:31 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |