![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| De Prullenbak - Algemeen Het gezelligste forum van Nederland: voor alles wat niet met games te maken heeft Beheerder: The Shadowprincess |
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#382 |
|
Vast GV Meubilair
Weblogartikelen: 4
Heeft bedankt: 18
Is bedankt: 135
|
@ Solique: Ben student, dus privé.
![]() En ik ga 'm komend weekend eens onder handen nemen. Niet dat ie nu al erg vies is, maar hoe viezer de auto, hoe moeilijker schoon te maken. Vuil gewoon geen kans geven, door regelmatig schoon te maken. Niet grondig, maar toch. Een klein rondje stofzuigen bv, en de tuinslang erover. Meer niet. @ Fl@ppy: Dat heb ik nou met mijn kamer, en dan vooral de oppervlakken qua stoffigheid. Dat heb ik ook opgegeven. Altijd dezelfde dag al zit alles weer onder het stof.
|
|
|
#385 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 4 maart 2005
Heeft bedankt: 9
Is bedankt: 15
|
Wtf, zowat sprekend, het had zijn vader kunnen zijn 0.o
|
|
|
#387 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 4 maart 2005
Heeft bedankt: 9
Is bedankt: 15
|
Mjah, dat is zeker zo, maar qua gezicht. Jezus, wat een speurwerk Daniel.
|
|
|
#390 |
|
Zeppelin..
Weblogartikelen: 11
Heeft bedankt: 69
Is bedankt: 109
|
Ja, ik vind ze echt goed gelukt. Ik vind dat ik eindelijk foto's heb waar ik een beetje leuk op sta xD.
Het lijkt me nog eens vet een keer gedressed te worden, dat m'n haar gedaan wordt en dan een shoot houden. Daar kunnen pas geniale foto's uit komen _0-. Als je dat combineert met aparte en originele omgevingen waar een hoop gevoel naar voren kan komen, lijkt me dat echt cool
|
![]() |
| Labels |
| cheeseburger |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Foto topic #4 | Deb | De Prullenbak - Algemeen | 1000 | 27 april 2010 00:21 |
| Foto Topic | -No Regular- | Need for Speed Community | 154 | 11 december 2006 13:13 |
| Foto-Topic.. | Dekker | Battlefield – Off Topic | 2 | 16 november 2006 13:20 |
| Foto topic | Shaddix | Formula One Community | 29 | 1 februari 2006 18:57 |
| Foto-topic | Progeny | Graphics Talk | 56 | 7 mei 2004 12:40 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |