![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| Stel jezelf voor! Hier kan je je voorstellen aan de andere leden van GameVillage. Vertel wie je bent, wat je doet, wat je hobby's zijn, et cetera. Aan de spammers: posts in dit forum tellen niet mee voor je postcount. |
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#1 |
|
GV Wannabeee
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Hai allemaal
Ik zal me voorstellen ik ben dus Marisca uit nb en ben 28 jaar en ik game regelmatig o.a cod 4 en 6 en guitar hero 5 en band hero en nog veel meer. groetjes Marisca |
|
|
|
|
|
#2 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoihoi,
wees welkom. Wellicht zal het je opvallen dat het relatief dood is op dit forum op enkele delen na. Verder zijn de mensen die hier ronddwalen de leukste en liefste mensen die ik ken. Dus doe een beetje leuk mee
|
|
|
#3 |
|
Spanked by Bahamut
|
Willkommen auf das duetsche game forum
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ban ned
|
Nederlands.. Mashiro.. Nederlands..
En welkom :) Gitaar helden zijn altijd leuk om hier te hebben ^^ CoD kan ik niet echt over mee praten.. En zoals Robbert al zei, enkel sommige delen zijn nog actief
|
|
|
#5 |
|
Spanked by Bahamut
|
owja sorry was ik even vergeten
![]() Welkom op het nederlands game forum enja de prullenbak is het actiefs.... |
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Voorstellen | tonxx67 | Stel jezelf voor! | 3 | 28 januari 2010 15:20 |
| Even Voorstellen | philan | Stel jezelf voor! | 3 | 11 januari 2010 07:17 |
| Voorstellen | chouffe8 | Stel jezelf voor! | 2 | 9 januari 2010 00:47 |
| Voorstellen | Da_Funk | Stel jezelf voor! | 2 | 8 januari 2010 12:06 |
| Even Voorstellen.. | Sasha | Grand Theft Auto Community | 1 | 18 maart 2004 18:08 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |