![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| PS3 Community Chatroom De heetste discussies over Playstation 3 games en consoles. |
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#81 |
|
GV Master
![]() ![]() ![]() |
Als je een PS3 die normaal op een HD-tv is aangesloten op een 'gewone' tv aansluit zal de tv de ps3 (of andersom) niet herkennen.
Je moet de ps3 uitzetten (op standby, niet helemaal uit!) Dan de power knop een tijdje inhouden (5 tot 12 seconden). Als het goed is hoor je een piepje en zou hij op de default (normale tv) settings moeten starten. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
GV Master
![]() ![]() ![]() |
De instelling worden dan gereset naar die van een normale niet HDtv, dus als jij je HDMI kabel nog ingeplugged hebt dan raak je je beeld kwijt ja. Als je echter een scartkabel er inplugged zal het beeld er wel weer zijn.
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 25 november 2004
Weblogartikelen: 15
Heeft bedankt: 58
Is bedankt: 226
|
Citaat:
Ik laat nog weten hier of het gelukt is! |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
GV Die-hard
|
Hij doet het! =D
Heb alleen zwart/wit beeld, maar had verder niet gekeken naar de scart kabel. Heb iig beeld en geluid, MANY thanks!
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
⑨
Heeft bedankt: 15
Is bedankt: 56
|
Zwart/wit is awesome \o/
|
|
|
#89 | |
|
GV Die-hard
|
Citaat:
(ben allang blij dat ik überhaupt weer beeld en geluid heb, maar ik zoek verder xD) |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 21 mei 2005
Weblogartikelen: 3
Heeft bedankt: 32
Is bedankt: 27
|
Meteen een PSN account aanmaken
We willen allemaal met je gamen (hoort in de stilte een dronken vent "Yee, wha-hick-ever"Ik ben trouwens vandaag voor het laatste op mn werk geweest :'O na 7 jaar toedeledokie bij de AH. Maar aangezien dit geen Ahold Board is terug naar games, vvv bon gekregen dus dat wordt denk ik Borderlands, aangezien die game vet is en niet veel vakantiegeld wil uitgeven. Kan erg vet online. Ohja, en veel games verkocht --> zie ander topic |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Zeppelin..
Weblogartikelen: 11
Heeft bedankt: 69
Is bedankt: 109
|
Zondag denk ik maar even naar Utrecht en maandag weer naar paps. Gok zomaar dat mijn PlayStation 3 mee gaat xD. Mis het toch wel een beetje.
|
|
|
#94 |
|
⑨
Heeft bedankt: 15
Is bedankt: 56
|
Zijn er mensjes die ervaring hebben met Rogue Warrior? De game krijgt slechte reviews en kost nu nog maar een tientje. Nu stel ik niet al te hoge eisen aan een game trouwens, dus als ik voor een tientje een matige game koop is het het geld net zo goed waard als een triple A game van €75.
|
|
|
#95 |
|
Spanked by Bahamut
|
Mwah jari dat ben ik niet met je eens er hangt wel een prijsje aan zo'n vette game maar dan heb je ook wat het krijgt neit voor niks slechte cijfers en zo goedkoop
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
GV Die-hard
|
Citaat:
Moet nog steeds uitvogelen hoe ik internetz, op dat ding krijg en hoe ik mijn gedelete Final fantasy's er weer op krijg.
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Zeppelin..
Weblogartikelen: 11
Heeft bedankt: 69
Is bedankt: 109
|
Damn, nog steeds geen internet xD?
Ik heb vandaag drie games verkocht bij GameMania, €20. Game echt weinig de laatste tijd.
|
|
|
#98 |
|
Spanked by Bahamut
|
Toch niet voor 3 ps3 games €20... gewoon pc games of niet???
![]() ik ben vorige week zondag begonnen met Assins Creed 2 heb hem al bijna uitgespeeld heb alle codex pagina's al en die 6 dingen van sluipmoordernaar begraafplaats |
|
|
|
|
|
#99 | |
|
GV Die-hard
|
Citaat:
Maar was zo bezig met verhuizen en shizzle dat het me van de week pas opviel dat ik geen internet had. xD Heb wel een Swiffer aangeschaft voor mijn ps3, dat ding trekt stof aan als een malle. D: |
|
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PS3 Lounge Room XIV | Jari | PS3 Community Chatroom | 1000 | 25 juli 2009 19:13 |
| PS3 Lounge Room X | Eyob | PS3 Community Chatroom | 1007 | 27 oktober 2008 00:01 |
| PS3 Lounge Room IX | Jari | PS3 Community Chatroom | 1004 | 22 augustus 2008 11:14 |
| PS3 Lounge Room VII | Jari | PS3 Community Chatroom | 1001 | 22 juni 2008 01:57 |
| Ps3 Lounge Room IV | Eclipse | PS3 Community Chatroom | 1006 | 23 januari 2008 13:52 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |