![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| DS Games Helpdesk Vastgelopen in een spel voor de DS? Leg je probleem voor in de DS Games Helpdesk, zodat de leden van de DS Community je verder kunnen helpen. |
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#1 |
|
GV Wannabeee
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Hallo allemaal,
Ik speel het spel chronicles of mystery, oftewel de vloek van de oude tempel. Kom helaas niet meer verder in het nonnenklooster. Je moet hier dan in de kluis een vorm kopieren en dat lukt niet met de voorwerpen die ik al heb verzameld.... Met wat moet ik dit voorwerp kopieren zodat ik weer verder kan?? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
GV Wannabeee
|
Ik heb hetzelfde probleem. Ben je al wat verder gekomen?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
GV Wannabeee
|
ik kom hier ook niet vinden en heb precies hetzelfde probleem als jij
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
GV Wannabeee
|
je moet de kaars en de tabaksdoors naar het haardvuur.
dit laten smelten en dan weer terug naar de kluis. dan heb je,je kopie |
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wizards van Disney: waterfles uit de kluis halen | mouri292 | PC Games Helpdesk | 1 | 21 juni 2010 15:13 |
| Harry potter > te ggeheime kamer.gba kluis openen. | chiquita71 | Helpdesk: Gameboy | 6 | 29 juli 2003 18:29 |
| FFVII - Kluis openen | Keurske | Final Fantasy Community | 53 | 2 juni 2003 22:45 |
| GTA: Vice City - Kluis verdedigen | Thierry | PS2 Community Chatroom | 0 | 19 maart 2003 16:59 |
| Harry potter > te ggeheime kamer.gba kluis openen. | chiquita71 | Nintendo Community | 2 | 2 februari 2003 10:38 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |