![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| De Prullenbak - Algemeen Het gezelligste forum van Nederland: voor alles wat niet met games te maken heeft Beheerder: The Shadowprincess |
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#303 | |
|
GV Racedriver
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 3 januari 2006
Weblogartikelen: 3
Heeft bedankt: 67
Is bedankt: 139
|
Citaat:
![]() Ik ga vanavond kijken of ik die bestanden om kan zetten zodat ik ze op youtube kan zetten. Want zijn ze echt te groot, 1,5Gb voor bij elkaar misschien 15 min. film. :/
|
|
|
|
#304 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 20 mei 2004
Weblogartikelen: 1
Heeft bedankt: 14
Is bedankt: 242
|
Comprimeer 't naar mp4 bestandjes met één of ander maf programma.
|
|
|
#306 |
|
Ban ned
|
Kewle tong :)
|
|
|
#310 |
|
GV Racedriver
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 3 januari 2006
Weblogartikelen: 3
Heeft bedankt: 67
Is bedankt: 139
|
Serieus, hoe kun je dat nou vragen?
Beetje respect aub. De filmpjes lukken nog steeds niet, movie maker wil ze niet gebruiken dus daardoor kan ik het ook niet als een ander bestand opslaan. Iemand nog tips voor een gratis converter? |
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Banned
Weblogartikelen: 21
Heeft bedankt: 136
Is bedankt: 348
|
Citaat:
En jammer van die filmpjes. Anders google je gewoon een converter die geld kost, en zoek je naar die naam bij piratebay.org
|
|
|
|
|
|
|
#312 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 2 oktober 2008
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 77
|
Er is iets in hem geknapt sinds dat gedoe met dat gehucht waar jullie naartoe gingen. Feesten op een begravenis en vragen hoe goed iemands vriendin in bed is...what's next
|
|
|
|
|
|
#313 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 25 november 2004
Weblogartikelen: 15
Heeft bedankt: 58
Is bedankt: 226
|
Wat mankeert jou?
Liggen je sociale vaardigheden nog in België ofzo? >,> Kan nooit veel geweest zijn wat je hebt laten liggen, want je gedraagt je al een tijdje als een uitgeknepen zakje thee. Je gedraagt je echt als een soepstengel, malloot. Hoop dat je eindelijk eens in gaat zien dat dit niet bepaald normale omgangsvormen zijn die je keer op keer laat zien. Dat je problemen in de privé sfeer hebt, wil niet zeggen dat je een vrijkaartje hebt om je continu schofterig te gedragen hier op het forum. @Simple J: Vet schattige foto's! Je vriendin heeft trouwens errug blauwe ogen of lijkt het maar zo omdat jullie beide een lekker kleurtje hebben op die foto's? Wel pretty! =D Negeer de opmerking van Jari maar, ik vind het vet leuk dat je foto's post van jou en je vriendin. =) @Muck: smexy! Ik durf het haast niet te vragen, maar is dat Petra? o__o@Daan: WOW MASSIVE SIDEBURNS!
Laatst gewijzigd door Jari; 2 augustus 2010 om 19:24 |
|
|
|
|
|
#314 |
|
⑨
Heeft bedankt: 15
Is bedankt: 56
|
Wat vooral helpt is dat ik maar de hele tijd aan de kant geschoven word.
|
|
|
#315 | |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 25 november 2004
Weblogartikelen: 15
Heeft bedankt: 58
Is bedankt: 226
|
Citaat:
En dat doe je op een hele hinderlijke manier. Ik ga je ook niet langer overtuigen dat het niet zo is, want je rare gedrag is niet aan ons te wijten, dat doe je zelf. Je kwetst mensen. Je verneuqt de sfeer. Je zit gewoon reacties uit te lokken en eens zijn mensen niet meer geduldig en begripvol en dan krijg je dit. Want in feite zeg je nu: "Ik word aan de kant geschoven door iedereen, DUS ik kan gewoon maar lukraak rare vragen stellen aan anderen." Hopelijk realiseer je zelf hoe raar je verdediging is. Je isoleert jezelf door je zo op te stellen. (maar hoorde dat er op meer fora mensen opkijken van je gedrag, misschien toch maar eens tijd een reality check te doen t.o.v. je eigen gedrag in plaats van het continu af te schuiven op anderen.) Want DAN heeft je moeder het gedaan, DAN de vrienden van je vriendin, DAN wij. En jij dan? Want mensen vinden JOUW gedrag raar. Ben je zelf verantwoordelijk voor. Doe er wat aan. Laatst gewijzigd door Jari; 2 augustus 2010 om 19:24 |
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 2 oktober 2008
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 77
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jari; 2 augustus 2010 om 19:25 |
|
|
|
|
|
|
#319 |
|
Ban ned
|
Wie is Petra?
|
|
|
#320 | |
|
Banned
Weblogartikelen: 21
Heeft bedankt: 136
Is bedankt: 348
|
Petra is een dame waar ik mee bevriend ben.
![]() Citaat:
Myesh, ik ben het geheel met je eens lieve dame. Beste Jari, Je noemt Tommy een teringlijer terwijl jij degene bent die niets van zich laat horen omtrent de overschrijving van het geld. En dan hem de schuld geven en alles. Je doet negatief over dingen die wij niet eens zo zagen, zoals dat we zogenaamd jou 'buitensluiten' en verder zijn je sociale acties richting vrijwel iedereen van gv nogal ver onder wat ik gewend ben van m'n vrienden. Want mja, ik dacht dat dat toch de benaming is voor wat we hadden, vriendschap. Maar nu dit de laatste tijd zo gaat zie ik daar weinig van terug. Ik meende dat ik een tijdje geleden zei dat ik je mee wou naar de meet, maar nu achteraf ben ik wel blij dat je niet mee was, als je je zo zou gedragen. En nu back on topic, foto's
Laatst gewijzigd door Jari; 2 augustus 2010 om 19:25 |
|
|
|
|
![]() |
| Labels |
| cheeseburger |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Foto topic #4 | Deb | De Prullenbak - Algemeen | 1000 | 27 april 2010 00:21 |
| Foto Topic | -No Regular- | Need for Speed Community | 154 | 11 december 2006 13:13 |
| Foto-Topic.. | Dekker | Battlefield – Off Topic | 2 | 16 november 2006 13:20 |
| Foto topic | Shaddix | Formula One Community | 29 | 1 februari 2006 18:57 |
| Foto-topic | Progeny | Graphics Talk | 56 | 7 mei 2004 12:40 |
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |